lacendrabitàcora

dissabte, 24 de març del 2007

BENVINGUTS/UDES.





Benvinguts/udes,
aquest és el primer bloc ( o he d'escriure blog?) que faig pensant en vosaltres, els meus alumnes de l'IES Campclar. M'agradaria que fos una eina complementària al treball que fem a classe, que us servís per resoldre dubtes sobre els deures, calendari d'exàmens, d'intercanvi d'idees ,etc i també -i sobretot- que afavorís la vostra creativitat escrita.
Com podeu veure, he triat dues fotografies de l'"insti", la tradicional i la de l'ampliació, tot just acabada d'estrenar ("M'encanta el nou i m'enamora el vell" com deia el poeta).També he triat com a nom del bloc el que vosaltres m'heu adjudicat ja fa molts anys "la Cendra" ( encara que a mi no m'agradi) I per cert, com que diuen que és molt sa saber-se riure d'un mateix aquí va l'acudit que fa uns mesos corria per l'institut :
"Saps què serà l'últim que quedarà a l'institut en cas d'incendi ? Doncs la Cendra!"